2021. november 26., péntek

Űrlap






Megpróbáltam kitölteni.

Nem olyan egyszerű. Ki vagyok.
Ki az, aki ki. Tárult és zárult. 
Fosztott és képzett. Járta és lépett. 
Derült és borult. Térdelt és szakadt. 
Maradt és került. Alkudozott. 
Tessékelték. Dobták. Ki.

Nem olyan egyszerű. Ki vagyok.
Űrlap űrhajósa. Fogytán a
levegő. A víz. Teli a gatya.
Ánégyes űrbe gyűrt kapkodó
levegővétel. A toll
leszállóegységébe gyűlt
tinta. Várja a landolást.

Határozzam meg a fizetési igényem.
Annyi, amennyi. Az
annyi, amennyi vagyok.
Látom magam előtt, ahogy
kevés. Ahogy sok. Az
egyetlen igazság a vagyok
.

Túlképzett erre a feladatra.
Nyelvismeret nélkül alkalmatlan.
Koránál fogva könnyen felejt.
Egészségügyi kockázatfaktor.
Fél. Nem egész. Fele rész.

Nem olyan egyszerű. Ki vagyok.
Űr. Lapon hányféle masiniszta.
Magam elé mormolt sihuhú.
Mozdonyvezető alkatú asztronauta.
Kötött pályás kitoltatok velem.
Meg vagyok húzatva.

Houston! Baj van!  Egy bizonytalan,
imbolygó toll lebeg az űrlap felett.
Betűket rejtő űrhajó.

És most. 
Megpróbálom az űrt inkább
betölteni.